13 April 2010

RxWater - Terapi Air Penyembuh Aura Formulasi Cancer Survivor & Doktor Perubatan

The Rx-Water® System incorporates all the latest breakthroughs in water purification technology into one single water purification system. Its pure, clean,and energized water is broken down into small clusters of water molecules that are so easily absorbed by your cells and blood system. They are then circulated throughout your body to keep you healthy and energized from head-to-toe! Hence, the term "Rx" which means prescription!
It is common knowledge that the quality of water you drink affects the quality of water in your body and cells. Prolonged consumption of "poor quality" water could damage your cellular tissues, eventually leading to undesirable illnesses. It is therefore not surprising that water has been internationally accepted as the secret to longevity and good health!

The principle underlying Rx-Water® Therapy is using water as a medium of healing. Positive thoughts, prayers , energy and spiritual wishes can be transferred to the structured Rx-Water® molecules through vibrations and resonance. When we drink this water, the positive energy are then transferred to the cells of our body which in turn promotes healing.
We should know that pure and good quality water is itself the source of power and therefore continous usage will give us more energy and power . All early principles of medicine recognized the vital importance of water, not just as a treatment for specific symptoms, but also as the source of our life force, the source of health. This is the basis of Rx-Water® Wellness Therapy.
Remember before drinking Rx-Water®, ask in the name of God, the Almighty, what benefits you want for your body and blow that "WISH" or message into the Rx-Water®. Different conditions may require certain modifications of the regime.
=================================================

RxWater - Terapi Air Penyembuh Aura
Sistem Rx-Water® adalah penemuan terbaru didalam teknologi penulenan air sejagat. Ia suci, bersih dan boleh memecahkan molekul air menjadi sekecil mungkin supaya ia mudah diserap ke dalam sel-sel badan dan sistem darah yang kemudiannya akan diedarkan ke seluruh tubuh badan dan menjadikan anda sihat daripada kepala hingga ke kaki.
Memang sudah diketahui umum bahawa kualiti air yang kita minum memberi kesan kepada kualiti air didalam badan dan sel-sel badan kita. Mengambil air yang berkualiti rendah dalam jangkamasa yang lama akan merosakkan sel-sel tisu di dalam badan dan secara tidak langsung akan

membawa kepada penyakit yang tidak diingini. Oleh itu tidak hairanlah air memang sudah diiktiraf di mata dunia sebagai satu rahsia kepada kehidupan yang sihat dan panjang hayat.
Prinsip yang digunakan untuk Terapi Rx-Water® adalah melalui cara penyembuhan dengan menggunakan air sebagai media utama. Fikiran yang positif, zikir, percakapan dan tenaga serta semangat untuk sihat boleh di pindahkan kepada Rx-Water TM melalui gegaran. Justeru,apabila kita minum air itu, tenaga positif ini akan dipindahkan kepada sel-sel dalam badan kita dan ini akan membantu proses penyembuhan.
Kita harus sedar bahawa air yang bersih, suci dan berkualiti mempunyai sumber tenaganya yang tersendiri dan kebanyakkan prinsip perubatan kuno adalah juga berasakan air, bukan sahaja dari segi rawatan untuk simptom-simptom yang tertentu, tetapi juga ia merupakan sebagai sumber kepada kehidupan dan kesihatan kita. Inilah yang menjadi asas Terapi Air Penyembuh Aura Rx-Water®.
Perlulah diingati bahawa sebelum anda minum Rx-Water®, mintalah dengan nama Tuhan yang Maha Kuasa, kesihatan yang anda inginkan untuk tubuh badan anda dan hembuskanlah permintaan anda itu ke dalam Rx-Water®. Berlainan kaedah boleh dilakukan bergantung kepada keadaan.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar